• Registracija ?

    Da bi ste se registrovali idite na link registracija. Popunite registracionu formu - unesite Vaš email i šifru sa kojom želite da pristupate nalogu. Klikom na dugme Potvrdi biće Vam poslat aktivacioni link na email koji ste naveli u registraciji (obavezmo proverite SPAM/JUNK foldere u mail klijentu jer je ponekad moguće da poruka završi u njima). Kada kliknete na aktivacioni link proces registracije je uspešno završen. Trajanje naloga je neograničeno.

    Napomena: nalozi koji ne budu aktivirani duže od 24h biće izbrisani iz baze podataka.
    Najčešći problemi prilikom registracije su da korisnici navedu pogrešnu ili netačnu email adresu.
  • Zaboravljena šifra ?

    Šifre se čuvaju u enkriptovanom obliku tako da je samo Vi možete znati. Ukoliko zaboravite šifru kliknite na dugme Prijava u gornjem desnom uglu, otvoriće se podmeni i kliknite na link Zaboravljenja šifra?. Otvoriće Vam se prozor sa zahtevom da unesete email sa kojim ste otvorili nalog. Posle potvrde na email će Vam stići jedinstveni link preko koga će te uneti novu šifru.

  • Kako da promenim pristupne podatke ?

    Želim da promenim email adresu i/ili pristupnu šifru ?
    Prijavite se na sajt i klinite na stranicu Moj profil. Kliknite na rubriku Pristupni podaci. Možete promeniti samo email adresu ili samo pristupnu šifru, naravno i oboje istovremeno. Pri svakoj promeni morate uneti aktivnu šifru. Samo promena šifre biće odmah aktivna. U slučaju da menjate email adresu stići će Vam potvrdni link na novu email adresu koju ste uneli. Nakon klika na potvrdni link na Vašem nalogu biće promenjena email adresa.

    Napomena: zahtevi za promenom email adrese stariji od 24h koji nisu potvrđeni biće izbrisani, što znači da ukoliko se predomislite slobodno ignorišite email sa potvrdnim linkom.
  • Kako da podesim korisničke(lične) podatke ?

    Šta su korisnički podaci ?

    Korisnički podaci su Vaši telefoni, mesto, država, lokacija itd.

    Kakva je korist od postavljanja mojih podataka ?

    Korisnički podaci koje želite da postavite automatski će se popunjavati prilikom postavljanja novog oglasa. Ukoliko postavite i lokaciju ako ste prijavljeni na sajt pored rezultata pretrage vozila biće prikazani i podaci o udaljenosti vozila od Vaše lokacije kao i ruta puta na mapi.

    OglasiAuto.rs neće deliti ili prodavati Vaše lične podatke. Lični podaci služe samo za budući razvoj sajta i neposrednu komunikaciju između sajta i korisnika.
    Kako da promenim korisničke podatke ?

    Prijavite se na sajt i klinite na stranicu Moj profil. Kliknite na rubriku Korisnički podaci i možete dodavati ili menjati Vaše podatke bilo kada.

    Korisnici koji imaju Premium dilerski paket imaju i obavezne podatke da bi mogli biti vidljivi u pretrazi auto placeva i da bi imali dilersku stranicu.
  • Postavljanje oglasa

    Za koliko će moj oglas biti odobren ?

    Svaki korisnik ima automatsko odobravanje oglasa ukoliko se pridržava uslova korišćenja. Ukoliko korisnik prekši neko od pravila može mu se oduzeti automatsko odobravanje i mora će da čeka na odobrenje oglasa od strane administratora ne duže od 24h.

    Koliko je oglasa dozvoljeno da postavim ?

    Svaki korisnik koji je na Ekonomik paketu (podrazumevani paket) ima pravo da postavi po 3 oglasa u svakoj kategoriji.

    Kako da postavim slike ?

    Slike možete postaviti pomoću Flash aplikacije koja je ujedno i najkomfornija metoda jer ne morate voditi računa o velični slika, aplikacija će automatski kompresovati slike. Ukoliko imate problema sa Flash player-om ili Vaš uređaj ne podržava Flash imate opciju da se prebacite na standardan mod postavljanja slika.

    Da li mogu da postavim oglas preko mobilnog telefona ?

    Postavljanje oglasa i slika je omogućeno i za mobilne telefone, tablete, laptopove, desktop računare.

    Kako da izmenim oglas ?

    Prijavite se na sajt i klinite na stranicu Moji oglasi. Link se nalazi u podmeniju dugmeta na kome piše Vaša email adresa. Na stranici će te videti sve Vaše oglase podeljene po kategorijama. Ispod naslova svakog oglasa nalazi se okvir u kojem možete videti osnovne podatke datum postavljanja, datum isteka, status oglasa kao i meni za ispravku, brisanje, obnavljanje, isticanje i statistiku oglasa.

    Kako da izbrišem oglas ?

    Prijavite se na sajt i klinite na stranicu Moji oglasi. Ispod naslova oglasa nalazi se okvir kliknite u meniju na Obriši oglas.

    Obnavljanje oglasa ?

    Obnvaljanje oglasa produžava trajanje oglasa za 30 dana od trenutka kada ga obnovite.

    Oglas možete obnoviti slanjem poruke sledeće sadržine: 25 OAH broj_oglasa i pošaljite na broj: 1310. Broj_oglasa je jedinstveni broj oglasa. Naravno sve ove podatke možete dobiti klikom na Obnovi oglas na stranici Moj profil.

    Kako da istaknem oglas ?

    Istaknut oglas se prikazuje među prvima u rezutatima pretrage i samim tim je vidljiviji od standardnih oglasa. Istaknutost oglasa traje 30 dana od momenta kada ga istaknete kao i samo trajanje oglasa se produžava za 30 dana.

    Oglas možete istaknuti slanjem poruke sledeće sadržine: 300 OAH broj_oglasa i pošaljite na broj: 1310. Broj_oglasa je jedinstveni broj oglasa. Naravno sve ove podatke možete dobiti klikom na Istakni oglas na stranici Moj profil.

    Korisnici koji imaju kredite mogu istaći oglas i jednim kreditom.

    Kako da kupim kredite ?

    Kredite za isticanje oglasa na mesec dana možete naručiti preko stranice Moji oglasi klikom na rubriku Krediti za isticanje oglasa.

    Kako mogu da postavim Više od 3 oglasa ?

    Za korisnike koji imaju više od 3 oglasa mogu naručiti dilerske pakete na stranici Dilerski paketi nezavisno od toga da li su pravna ili fizička lica.